vrijdag 26 maart 2010

kruidenkastje




Weer zo'n geweldige vondst !


Een kruidenkastje van Copenhague ,mijn servies.... zomaar gevonden op Marktplaats.
Echt geweldig! Helemaal compleet en gaaf. Het enige dat mist is het eierkastje. (helemaal niet erg, dat is een perfect plekje voor mijn blauwe kommetjes)
Hij hangt nu in de voorraadkast met het blauwe emaille van de oma van mijn man erop en eraan , een oude keukenprent en een glazen olijvenpot met laurierblaadjes uit de tuin.
Oooh heerlijk zo komt ons huis steeds meer af...
We woonden eerst in een rijtjes huis, je snapt wel; lekker overvol. Nu hebben we onze boerderij gevonden... we wonen hier nu een jaar en elke week komt er wel weer iets van mooi brocante bij... Niet erg hoor, ik hou wel van een beetje aankleding, maar helemaal vol hoeft het van mij niet te worden.
Toch ben ik benieuwd wat ik de volgende keer weer vind????
Mieke
.
Another great find! A spice cabinet with the decor of my china collection Copenhague, found on the internet. How wonderful! In perfect state and almost complete. I miss the egg compartment, but that is a great place for my old blue bowls. It now hangs in my storage basement with the blue enamel from my husbands grandma, an old print and a glass olive jar with laurel from my garden. I love the fact that my house becomes more and more complete! First we lived in a terraced house, you get it: very crowded! Now we found our farmhouse and every week something brocante finds its way in! I don't mind at all, I love a little decoration, but not too much....
Still I can't wait for the next treasure to bring home!
Mieke

3 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerlijk om zo,n vondst te vinden. Het is helemaal te gek dat het kastje nog zo gaaf is. Leuk dat hij nu op de juiste plaats terecht komt.
Het leuke is vaak ook het zoeken naar dingen die bij je horen, bij je passen. Ikzelf mag ook graag zoeken, zoveel dat ik straks met de pinksteren ook open deur dagen houdt. En jawel, op de boerderij en op het boerenerf. Heerlijk om landelijk te wonen, ook dat delen wij,

Geniet, goed weekend, groetjes Pauline

Kom Achterom zei

Ik ben stinkend jaloers op je
Wat een prachtige kruidenkast en nog erger
Je woont in een boerderij!!!
Wat een droom!!
Nou ik gun het je van harte hoor.
als je er zulke mooie dingen in zet dan mag het!!
een heel fijn weekend en tot snel
Yolanda

Antonia zei

Wat een prachtig kruidenkastje. Best bijzonder hoor dat het helemaal gaaf is! Hele fijne paasdagen gewenst, groetjes Anja