dinsdag 27 april 2010

Ariadne at Home











.
Wat is dat toch een heerlijk tijdschrift en zeker nu met de brocante special. En het allerleukste: We staan er in vermeld. In de brocante agenda met onze open dag 7 en 8 mei en bij het lijstje met brocante webwinkels. Super toch!
.
Such a lovely magazine and especially now with the brocante special. And the best: We are in it! In the brocante calendar with our open house the 7th and 8th of may and in the list with brocante webshops. Superb isn't it!

4 opmerkingen:

@nne zei

Wat zou ik graag bij jullie komen rondsnuffelen! Groetjes uit Kreta, @nne

Yvonne zei

gefeliciteerd zussen !!
ik had jullie inderdaad al gespot, toch wel erg leuk dat je in dat blad vermeld sta he
succes met de open dagen !
groetjes Yvonne

De Ruijsbroekjes zei

mmm kan me voorstellen! Dat doet je wát! Ik kan helaas niet, maar oh wat had ik het leuk gevonden..ik hoop dat je nog verslag uitbrengt achteraf..dan kan ik toch nog even mee genieten. Veel liefs en eenleuke dagen en verkoop toegewenst,
Elise

kralenqueen zei

Ik heb gisteren de Ariadne gekocht. En wat een leuk blad is het eigenlijks. Ik kende het helemaal niet. En helemaal leuk dat jullie er ook in staan. Ik ga gelijk eens op de webwinkel snuffen. Fijn weekend beide. groetje Rianne