donderdag 6 juni 2013

brocantezussen minifair deelnemers (6)

Hoi allemaal, vandaag maken jullie nog kennis met Liseete en Margriet. Trouwe deelnemers aan onze fair met hun prachtige, zorgvuldig bij elkaar verzamelde collectie...

The Bee’s Knees Antiques

The Bee’s Knees Antiques is voortgekomen uit een uit de hand gelopen hobby. Ik (Lisette) woon alweer 13 jaar in Engeland waar ik vele fairs en markten bezoek in mijn vrije tijd en allerlei mooie spullen verzamel. Samen met mijn moeder (Margriet) doe ik  af en toe mee aan fairs en en organiseren een keer per jaar thuis in Elshout open dagen.


De collectie van The Bee’s Knees Antiques bestaat uit antiek en vintage uit Engeland, met name artikelen voor de feestelijk gedekte tafel als zilver plate, zilver en glaswerk.

 
Wij hebben geen (web)winkel maar ben je op zoek naar iets specifieks van bijvoorbeeld zilver of wil je op de hoogte gehouden worden van onze activiteiten, stuur een mailtje naar: beeskneesantiques@yahoo.co.uk

Tot ziens in Heesbeen a.s. zaterdag!
 

 

 

Geen opmerkingen: