vrijdag 15 januari 2010

Teadrinker!!


Lieve allemaal, alweer een nieuw jaar en ik heb zo'n zin in het voorjaar!!! Tulpen, narcissen en sneeuwklokjes. Maar voor het zover is eerst weer een greep uit mijn kast. Dit keer is mijn verzameling Teadrinker servies aan de beurt. Ik vind dit zo geweldig mooi; die diepblauwe kleur en dan zo'n romantisch stelletje aan de thee! Jammer genoeg is dit servies niet te betalen, dus is het nog geen heel uitgebreide collectie, maar dat is misschien juist wel leuk: Echt op zoek naar dat ene "koopje". Mieke

2 opmerkingen:

Antonia zei

Wat een supermooi serviesgoed. Kostbaar inderdaad, maar daarom is elk stuk zo dierbaar! Fijn om weer van jullie te horen. Groetjes Anja

Pas de deux zei

Wat een leuke site. Ik heb er van genoten. En het lijkt me geweldig om samen met een zusje te werken. Ik blijf jullie graag volgen. Bedankt voor de reactie om mijn blog.